Lietuvoje nekilnojamojo turto tema populiari kaip krepšinis – visi žino geriausiai, kaip statyti ir kaip parduoti. Smulkūs vystytojai ar rinkos naujokai dažnai pasikliauna tik savo vidiniais resursais, dėl ko kenčia pardavimų tempas, mažėja grąža ir menksta vystytojo reputacija. Apie vertę kuriančią vystytojų ir nekilnojamojo turto profesionalių konsultantų bei pardavėjų partnerystę – Ieva Šikšnytė-Brazienė INREAL grupės pardavimų ir tarpininkavimo vadovė. Projekto FINO NAMAI sėkmės istorija.
FINO NAMAI Vilniuje – smulkaus vystytojo nekilnojamojo turto projektas, kuriam partnerystė su „Inreal“ konsultantais ir brokeriais atnešė sėkmę realizuojant projektą. Rinka įrodė, kad pardavimų sparta ir bendrai projekto sėkmė priklauso ne tik nuo paties projekto, o geras projektas negarantuoja gerų pardavimo rezultatų.
Projekto pradžioje FINO NAMŲ plėtotojas – puikus statytojas, išmanantis tiek technologijas, tiek statybų procesą nusprendė kliautis tik vidiniais resursais ir pats rūpintis butų pardavimais. Pradžia buvo optimistiška, tačiau artėjant statybų pabaigai, rezultatai netenkino – apie pusė butų vis dar buvo neparduota. Situaciją komplikavo ir vėluojantys kredito gražinimo terminai.
„Nedidelis vystytojas savo įmonės viduje niekaip nesuburtų tokių plačių kompetencijų, o mes turime puikią komandą, kurioje dirba tikri savo sričių profesionalai: analitikai, marketingo ir komunikacijos specialistai, pardavėjai, statybų ekspertai ir teisininkai. Per 6 mėnesius pavyko pilnai realizuoti visus butus ir užtikrinti projekto sėkmę. Kiekvienas projektas, kurio imamės mums vienodai svarbus ir toks pats savas. Ilgametė projektų vystymo ir pardavimo patirtis leidžia į projektą žvelgti ne kaip į antrinės rinktos „butuką“, o kaip kompleksinį procesą nuo kainodaros, pozicionavimo ir siūlymų pagerinimams iki vystytojo atstovavimo, bendravimo su pirkėjais bei turto perdavimo po pagrindinės sutarties pasirašymo “, – pasakoja Ieva Šikšnytė-Brazienė, INREAL grupės pardavimų ir tarpininkavimo vadovė.
Ieva Šikšnytė-Brazienė, INREAL grupės pardavimų ir tarpininkavimo vadovė
INREAL perėmė visą pardavimų, marketingo ir komunikacijos procesą. Buvo koreguotas projekto pozicionavimas, reprezentacija, sukurta ir įgyvendinta komunikacijos ir marketingo strategija. Daug dėmesio skirta auditorijos švietimui apie viešbučių paskirties pastatus gyvenimui, tiesioginiam, aktyviam bendravimui su pirkėjais paaiškinant galimas rizikas bei teikiant pagrįstas to vertes.
FINO NAMŲ istorija dar kartą įrodė, kaip svarbu turėti tinkamus partnerius, kai susiduriama su rimtais iššūkiais, ir kaip stipri komanda bei strateginis požiūris gali padėti pasiekti tai, kas atrodė sunkiai pasiekiama.